Propagační referent/ka

NÁPLŇ PRÁCE

  • zajišťování jednorázové i dlouhodobé hromadné návštěvnosti na všech akcích divadla
  • komunikace směrem k mateřským, základním, středním a vysokým školám (nabídky představení)
  • zajišťování výlepů propagačních materiálů, dílčí marketingové úkoly
  • sledování a vykazování statistických údajů a přehledů o činnosti divadla, návštěvnosti, tržbách
  • spolupráce na zajištění propagačních materiálů divadla a jejich distribuci
  • správa skladu s propagačními předměty (vydávání uvaděčkám k prodeji, příjem do skladu, objednávání propagačních materiálů, výkazy účetnictví za sklad prop. materiálů)
  • dílčí přítomnost na pokladně
  • možnost podílet se na službách při pronájmech (dozor jako organizační pracovník/ce)
  • dočasně: fakturace školám, zájezdovým agenturám a fakturace pronájmů

POŽADUJEME

  • vzdělání SŠ/VOŠ/VŠ
  • pokročilá znalost práce na PC – MS Office
  • angličtina nebo jiný jazyk výhodou
  • nástup možný na HPP od 1. 9. 2024
  • zkušenosti z příspěvkové organizace a (nebo) kultury výhodou

NABÍZÍME

  • práce na plný úvazek
  • možnost zaučení v rámci DPP od 18. 8. 2024 (lze ale také od 1.9. v rámci HPP)
  • stabilní, příjemné a moderní pracovní prostředí
  • dovolená 5 týdnů
  • stravenky, kafeterie
  • pracovní pozice vhodná pro OZP (bezbariérový přístup)
  • zaměstnanecké vstupné na představení

PLATOVÉ ZAŘAZENÍ

  • plat dle nařízení vlády č. 264/2022 Sb., platová třída. 9, zařazení dle délky praxe (21 710 – 31 820,- Kč)

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na adresu:

Divadlo Radost, p.o., Bratislavská 32, 602 00 Brno, nebo mailem na adresu: kus@divadlo-radost.cz s označením „Referent/ka – výběrové řízení”

Uzávěrka přihlášek do: 7. 6. 2024

Pohovory s uchazeči budou probíhat individuálně v průběhu června.

Účetní

NÁPLŇ PRÁCE

  • účetnictví příspěvkových organizací
  • účtování dodavatelských a odběratelských faktur, mezd a pokladny
  • inventarizace rozvahových účtů
  • daně – daň z příjmu, DPH, silniční daň
  • majetek – účetnictví, veřejné zakázky, inventarizace majetku
  • analytická činnost a optimalizace ekonomických procesů a informačních toků
  • administrativa ekonomického oddělení

POŽADUJEME

  • ekonomické vzdělání SŠ/VŠ
  • účetnictví příspěvkových organizací – zákona o účetnictví 563/1991 a účetních standardů
  • daňová legislativa
  • pokročilá znalost práce na PC – MS Office, internet
  • angličtina nebo jiný jazyk výhodou
  • nástup dohodou

NABÍZÍME

  • práce na plný úvazek
  • stabilní, příjemné a moderní pracovní prostředí
  • dovolená 5 týdnů
  • stravenky, kafeterie
  • pracovní pozice vhodná pro OZP (bezbariérový přístup)

PLATOVÉ ZAŘAZENÍ

  • plat dle nařízení vlády č. 264/2022 Sb., platová třída. 9, zařazení dle délky praxe 

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis na adresu: Divadlo Radost, p.o., Bratislavská 32, 602 00 Brno nebo na e-mail kus@divadlo-radost.cz s označením „Účetní – výběrové řízení“.

Uzávěrka přihlášek otevřená.

Aktuálně do týmu Radosti nikoho nehledáme, ale v případě, že máš o naše divadlo velký zájem, můžeš nám poslat životopis na e-mail kus@divadlo-radost.cz a my se ti třeba ozveme.

Naši partneři:

brno_logo

Divadlo Radost

příspěvková organizace
Bratislavská 216/32
602 00 Brno-Zábrdovice

IČO: 00489123
DIČ: CZ00489123
DS: k6dkmq9